top of page

Heeft u nog vragen over onze dienstverlening? Bekijk dan of uw vraag bij onderstaande veelgestelde vragen zit of neem direct contact met ons op via:

 

Veelgestelde vragen Data Support Nederland.png

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de voordelen van samenwerken met Remote Support Nederland?
    Kwaliteit: Remote Support Nederland werkt samen met ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers. Kostenbesparend: bespaar tot wel 50% op arbeidskosten door ons scherpe all-in uurtarief. Snelheid: binnen 48 ontvangt u volledig vrijblijvend 3 geschikte kandidaten. Flexibiliteit: er is geen opzegtermijn en de opdrachtgever zit niet vast aan een bepaald aantal uren.
  • Met wat voor werknemers werkt Remote Support Nederland?
    Remote Support Nederland werkt samen met ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers die vast in het buitenland wonen. Om die reden kunnen we hoge kwaliteit aanbieden en daarnaast een kostenbesparing tot wel €1170 per medewerker per maand.
  • Waarom kan Remote Support Nederland een kostenbesparing tot wel 50% realiseren?
    Remote Support Nederland werkt samen met Nederlandse medewerkers die in landen wonen waar de inkomens gemiddeld een stuk lager liggen. Het inkomen dat Remote Support Nederland aan de medewerkers aanbiedt vormt een zeer goed inkomen voor het land waar ze in wonen, terwijl we aan de andere kant onze opdrachtgevers kunnen voorzien van uitstekende ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers voor een scherp all-in uurtarief. Door dit scherpe tarief kunnen opdrachtgevers een kostenbesparing tot wel 50% realiseren op de totale personeelskost.
  • Hoe flexibel is jullie dienstverlening?
    Er is geen opzegtermijn en er geldt geen vast aantal uur voor de opdrachtgever.
  • Met hoeveel bedrijven werkt Remote Support Nederland al samen?
    Remote Support Nederland werkt inmiddels al samen met meer dan 60 bedrijven uit diverse branches.
  • Wat is jullie tarief?
    Neem contact op via info@datasupportnederland.nl of via 010 808 14 30.
  • Hoe gaan jullie om met vertrouwelijke gegevens?
    Remote Support Nederland garandeert een goede omgang met uw bedrijfsgegevens. Alle werkprocessen zijn volledig ingericht volgens de strenge Europese eisen van de AVG/GDPR. ​ Heeft u hier vragen over, neem dan gerust contact met ons op.
  • Doen jullie naast telefonische klantenservice ook e-mail- en chatsupport?
    Ja, zeker.
  • Wat zijn de voordelen van samenwerken met Remote Support Nederland?
    Kwaliteit: Remote Support Nederland werkt samen met ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers. Kostenbesparend: bespaar tot wel 50% op arbeidskosten door ons scherpe all-in uurtarief. Snelheid: binnen 48 ontvangt u volledig vrijblijvend 3 geschikte kandidaten. Flexibiliteit: er is geen opzegtermijn en de opdrachtgever zit niet vast aan een bepaald aantal uren.
  • Met wat voor werknemers werkt Remote Support Nederland?
    Remote Support Nederland werkt samen met ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers die vast in het buitenland wonen. Om die reden kunnen we hoge kwaliteit aanbieden en daarnaast een kostenbesparing tot wel €1170 per medewerker per maand.
  • Waarom kan Remote Support Nederland een kostenbesparing tot wel 50% realiseren?
    Remote Support Nederland werkt samen met Nederlandse medewerkers die in landen wonen waar de inkomens gemiddeld een stuk lager liggen. Het inkomen dat Remote Support Nederland aan de medewerkers aanbiedt vormt een zeer goed inkomen voor het land waar ze in wonen, terwijl we aan de andere kant onze opdrachtgevers kunnen voorzien van uitstekende ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers voor een scherp all-in uurtarief. Door dit scherpe tarief kunnen opdrachtgevers een kostenbesparing tot wel 50% realiseren op de totale personeelskost.
  • Hoe flexibel is jullie dienstverlening?
    Er is geen opzegtermijn en er geldt geen vast aantal uur voor de opdrachtgever.
  • Met hoeveel bedrijven werkt Remote Support Nederland al samen?
    Remote Support Nederland werkt inmiddels al samen met meer dan 60 bedrijven uit diverse branches.
  • Wat is jullie tarief?
    Neem contact op via info@datasupportnederland.nl of via 010 808 14 30.
  • Hoe gaan jullie om met vertrouwelijke gegevens?
    Remote Support Nederland garandeert een goede omgang met uw bedrijfsgegevens. Alle werkprocessen zijn volledig ingericht volgens de strenge Europese eisen van de AVG/GDPR. ​ Heeft u hier vragen over, neem dan gerust contact met ons op.
  • Doen jullie naast telefonische klantenservice ook e-mail- en chatsupport?
    Ja, zeker.
Contactformulier

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.

Contactformulier Data Support Nederland veelgestelde vragen.png
Telefoonnummer Data Support Nederland veelgestelde vragen.png
Mail Data Support Nederland veelgestelde vragen.png

Contactformulier:

bottom of page